Disclaimer

Itt szeretném leszögezni, hogy az oldalamon található információk - kevés kivételtől eltekintve - a saját tapasztalataimon alapulnak, szubjektív véleményem ezek alapján lett kialakítva és cikkekbe foglalva.

Az oldalon található információk nagymértékű általánosítást tartalmaznak annak érdekében, hogy az átlagos, elterjedt és széles körben tapasztalható helyzetet tárhassam fel. Ez természetesen ellenkezhet némelyek személyes tapasztalatával.

Nem vagyok sem jogász, sem ingatlanszakértő, így a pontatlan megfogalmazásokért és hiányos vagy téves információkért elnézést kérek, az ezekből származó károkért felelősséget nem vállalok.

Ahol másoktól származó anyagokat használtam, igyekeztem feltüntetni a forráskódot, de mivel ez nem doktori disszertáció, az általános, több helyen elérhető információk forrását nem éreztem szükségesnek feltüntetni. Ha fel kellett volna, elnézést kérek az érintettektől.

A blogon szereplő, nem saját képeket a Google kereső szerzői jogvédelem alatt nem álló, illetve további felhasználásra engedélyezett eredményeiből válogattam. A képeken szereplő emberek arcát kitakartam - kivéve ha eleve közszereplőkről van szó, képük a médiában elérhető vagy beleegyeztek a közlésbe. Gyerekek arcát minden esetben igyekeztem kitakarni. A címlap kép a University of Greenwich udvara, középen George II. szobrával, háttérben a Queen's House.

A kommentelés egyelőre előmoderálás nélkül történik, ennek megváltoztatására naná, hogy fenntartom a jogot. Elsőzni szigorúan tilos, mert értelmetlen és utálom. Először csak le fogom szedni a posztot, de ha ismétlődik, ki lesz tiltva az illető. Káromkodni csak nekem szabd, politikai véleménynyílvánítást nem tűrök, akinek bármi gondja baja van, kulturált módon közölheti vagy el lehet tolni a biciklit.

Jó olvasgatást,

LondoniTódi